woensdag 19 maart 2008

Hoog tijd om hier nog eens (kort) iets te posten..!

Hier nog altijd alles naar wens. De ijskoude temperaturen zijn gaan liggen en hebben plaats gemaakt voor af en toe een straaltje zon. Al geeft de sneeuw ook niet op, waardoor de sneeuw en zon elkaar gaarne aflossen..

Op de uni is er veel werk verzet: zowaar "lange dagen" gevuld met goede, dan weer slechte, resultaten.. Hopelijk kunnen we het werk goed verderzetten en terugkeren met 2 thesisschriften vol goede resultaten. We doen alleszins ons best!

Elise was op bezoek, en zoals verwacht werd het een drukke 4 daagse: Helsinki City, Porvoo, Turku, Paimio, Suomenlinna, ... We waren overal, en ze zullen het geweten hebben :-)
Ze kon ook meegenieten van de flatsfeer, want er was pasta carbonara, verse gnocci en lekker belgisch: esperollekes! njammie njam!
Bagage of niet: Het werd een zeer leuk ( en extra lang ) weekend! De perfecte ontspanning!


Verder was er natuurlijk ook het Erasmusaspect:
Jazz zonder instrumenten en Om'pu, Tortilla's (van Juan), Kallio (Om'pu), Schaatsen, Kallio (Om'pu), RedRum (voor een groots R&B-feest), sauna, ...
Alles gaat hier dus prima! :-)

Voor iedereen alvast een Vrolijk Pasen
en aan Kim&Andy nog eens proficiat met (supercute) Warre!

Tot blogs,
Sarah

4 opmerkingen:

Anoniem zei

RedRum? En ik weet van niets? Bizar! :) Hier in Maldegem begint de thesisstress op te komen, zowel bij Joke, Charlotte als ik. En we staan allemaal al even ver, wat dus wil zeggen ongeveer nergens ;) Ole! Maar ik blijf goedgezind, want kmoe nog ma 2 dagen in Kortrijk staan en dat is heel goed nieuws. Ik vind het daar absoluut ni wijs. Kmag niets doen, behalve blaassondes steken, en laten we zeggen dat dat niet het fijnste werkje is.
EN! Het ergste van al, wij moeten de schoenen van de dokters afkuisen na de bevalling! Een grote schande!!!
Tot zover mijn beklag. Daar blijft het leuk, ik kom dus af :p
Veel plezier nog meissie! X

Anoniem zei

Nieuws Nieuws, Wij Willen Nieuws

:-) :-) :-)
:-) :-)
:-)

Anoniem zei

Tis ver april en dus tijd voor een nieuwe blog!
En dit is geen aprilgrap! Logisch, want tis nog maar den 31sten.
Aj! Tga nog nekeer fout aflopen mee mij, mee al die dwazigheid in mijn hoofd... :)
Doooeeei !

Elise zei

ja zus nu wordt het toch tijd voor nog eens foto's en verhaaltjes he!
in volle spanning naar een verslagje van stefaans bezoek...
thesiszoen