dinsdag 20 mei 2008

toukokuu

HYVÄÄ VAPPUA!
ziehier de esplanadi om 7pm!
(mama ik had het gezegd: de Kämpgangers zullen dit niet rap vergeten.. )





en "wij" waren er ook:

MOTHER RUSSIA AND WE!

de olijke bende :D bloemen plukken -naar russisch voorbeeld- in Peterhof
Winter Palace Square:
wat bij ons antiek is, is in Rusland gewoon een auto:
Hermitage:
Russian dinner..
"White nights"..
Wij, de boot en iedereen die ons gehoord heeft..

Russia by night (op 1 van de weinige momenten dat het donker was..)
Spilled Blood Church:
Ballet:
36 Rubels is 1 euro en 10 Rubels = 1 briefje : we hebben ons dus 4 dagen bijzonder rijk gevoeld met een dikke portemonnee! :)

Verder was er ook veel werk met als resultaat: voor ik naar Rusland vertrok een afgewerkte thesis die uiteindelijk helemaal niet afgewerkt blijkt te zijn..
Aan het werk dus en duimen maar!
Tot de volgende,
Sarah

5 opmerkingen:

Anoniem zei

JAAAAAAAAAAAAAA! Foto's wiiiiii!
't Ziet er echt super uit!

En vooral dit " wat bij ons antiek is, is in Rusland gewoon een auto " is HI - LA - RISCH !

:-D

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!

Anoniem zei

Jamaar, ik ben altijd eerst! Da is hier ni eerlijk é maat!
Nog 6 dagen en de vlieger vertrekt richting België... Laat die wintervesten en lange onderbroeken (hihi) daar maar achter, want België heeft mee momenten een tropisch klimaat. "De wereld is om zeep" (By Sarah)
Eerst nog goe wa thesissen en dan ist blokkietime, met af en toe een drinkingske op vrijdag en zaterdag. Alles komt goed. :)
Kissssssss
Ik had die foto's trouwens al ergens gevonden op feestboek. I a like!

Anoniem zei

heej heej
dat feest met die hoedjes, das op 1 mei zeker???
Ik ben ier omringt door finnen ej, en die vertelden daarover.. Olka wist zelfs niet dat 1 mei eigenlijk het feest van de arbeid is.
Nog enkele dagen, en dan ...

Lien zei

ik sta op de vappu foto!! Enkel met mijn hand, omdat iemand met een groot hoofd ervoor sprong... tsss ;)

sarah zei

maar lien natuurlijk;
jij E (lees: "is een element van") wij! :D
en dat hoofd: wel niet mis hé..
:p :)